Montag, 16. November 2015

Cover Monday #46

Hallo ihr Lieben!
Ich hoffe, ihr hattet einen wunderschönen Montag. Wenn nicht, dann wird euch ein hübsches Cover bestimmt aufmuntern, oder? ;-)



(Quelle: Disney Press)

"What if Aladdin had never found the lamp? This first book in the A Twisted Tale line will explore a dark and daring version of Disney's Aladdin.
When Jafar steals the Genie's lamp, he uses his first two wishes to become sultan and the most powerful sorcerer in the world. Agrabah lives in fear, waiting for his third and final wish.To stop the power-mad ruler, Aladdin and the deposed princess Jasmine must unite the people of Agrabah in rebellion. But soon their fight for freedom threatens to tear the kingdom apart in a costly civil war.

What happens next? A Street Rat becomes a leader. A princess becomes a revolutionary. And readers will never look at the story of Aladdin in the same way again."
(Quelle: Disney Press)

Ich finde die Idee des Covers wirklich toll, und auch die Farben passen sehr gut dazu. Leider habe ich den Disneyfilm Aladdin noch nicht gesehen, aber wenn ich das endlich nachgeholt habe, werde ich mir bestimmt auch dieses Buch kaufen.

Wie gefällt euch das Cover?

Liebe Grüße
Lisa

1 Kommentar:

  1. Hallo Lisa!

    So ganz gefällt mir das Cover jetzt nicht, irgendwie unrund, weil rechts so viel freie Fläche ist ... aber die Farben sind auf jeden Fall toll und die Idee an sich ist auch schön :)

    Liebste Grüße, Aleshanee

    AntwortenLöschen