Cover Monday #47

Lisa Hess | Montag, 23. November 2015
Hallo ihr Lieben!
Schon wieder ist Montag, also ist es Zeit, euch mal wieder ein hübsches Cover vorzustellen.



(Quelle: darkisthesea.com)

"Haunted by her mother's disappearance and plagued by nightmares, eighteen year old Rowan Munro abandons London for Dorchay, the remote Scottish village where she spent her childhood. With the help of her eccentric aunt and a familiar face from her past, she unlocks a power in her that is at once terrifying yet curiously addictive. As she uncovers the deeply buried secrets of her family, she awakens something only imaginable in her worst nightmares. The Hunter: centuries old, malevolent, ferocious...and intent on killing Rowan and those closest to her. To survive, Rowan must learn to harness her new-found inheritance, and use her powers to finally confront the brutal, murderous force which has plagued her family for generations."
(Quelle: darkisthesea.com)

Wie ihr vielleicht wisst, liebe ich dunkle und düstere Cover, also war ich echt begeistert, als ich das hier gesehen habe. Die Frau mit dem schwarzen Kleid und den schwarzen Haaren sieht echt toll aus und auch der Hintergrund ist richtig schön mystisch und geheimnisvoll. Die kleinen Lichtreflexe am Titel gefallen mir besonders gut. 

Was haltet ihr von dem Cover?

Liebe Grüße
Lisa

1 Kommentar:

  1. Hey :)
    Das Cover trifft auch voll meinen Geschmack. Genauso der Titel und der Klappentext. Weder die Autorin noch das Buch haben mir vorher etwas gesagt. aber jetzt wandet es gleich mal auf meinen SuB! Das Buch werde ich mir genauer ansehen :)

    Lg
    Levenya

    AntwortenLöschen